۲۷ بهمن ۱۳۸۸

نیستی سیّد؟!



نیستی سید؟!
نیستی ببینی بر سر ما (به اصطلاح ) طلاب چه آمده؟
منبرمان همان منبر صدو پنجاه سال پیش است و لبخندمان خشک تر و بی روح تر از دوران تحریم تنباکو!
سراغ از دم مسیحایی نگیر که هیچ حوصله اش را نداریم!
امروز من طلبه اگر نماز صبحم قضا نشود شاهکارم!
نیستی سید؟!
این حرف ها که برایمان جا گذاشته ای عجیب است سید! در عجبم که در آن دوران چرا حکم به تکفیر تو ندادند ؟!
امروز گویا مثل تو بودن سخت که هیچ، محال است و اگر حوزه پنج نفر مثل تو داشت، این روزگارمان نبود!
نیستی سید؟!

*
همان بهتر که نیستی ! اگر بودی دق می کردی سید !
نباش سید که سخت خوابمان می آید!
بی زحمت همین چراغی  را که روشن کرده ای نیز خاموش کن که چشممان را می زند و نمی گذارد آسوده بخوابیم!
راستی سید  اگر روزی پیدایت شد سری به ما نیز بزن که  زمانی سخت دوستت داشتیم!
یادت نرود به ما سر بزنی، بیا همانجا که طلاب مریض را می برند و سراغ بخش آلزایمر را بگیر، آنجا حتما ما را پیدا می کنی!
تا آن روز حتما تو و امثال تو را فراموش کرده ایم!
یادت نرود سید...

۲۳ نظر:

فریب گفت...

آخ

meghdad گفت...

سلام
زبانم لال از شواهد پیداست که امام موسی صدر به رحمت خدا رفته ولی حتما همزادهایی در این زمانه دارد. مهم یافتن انهاست تا آنقدر زیاد شوند که احکام تکفیر بی خاصیت!

Unknown گفت...

سلام

وبلاگ زيبا و پر محتوايي داري. برايتان آرزوي موفقيت دارم.

ناشناس گفت...

سلام حضرت علامه!
ما را هم ببینید.ما نیز زنده گی ای داریم..
talabedigar.blogfa.com

غیر منتظره گفت...

حتما از نادر ابراهیمی بنویسید و از این برچسب های "اندر باب کسانی که سخت دوستشان دارم" بزنید!

سطرانه گفت...

شمای طلبه از سیدت می گویی و من باید از چمرانش بنویسم...

همان بهتر که نیستی ! اگر بودی دق می کردی مهندس !

نباتلخ گفت...

چه غربتی دارم که نمیشناسمش...

میرزاقلمدون گفت...

خب ما که طلبه نیستیم....اصلا به ما چه....؟!؟

سایت استاد قاسمیان گفت...

سلام. لطفا ببینید و در جهت نشر این سخنرانی های بصیرت ساز لینک کنید. یا علی

محمدحسین گفت...

واااااااااااای سید خوب شد که نیستی. حتم دق مرگ می شدی!

فهیمه گفت...

سلام
من هم سخت امام موسی صدر رو دوست دارم.خیلی جالب بود.من هم طلبه نیستم ولی دو تا عموی طلبه دارم آشیخ علی اشرف فتحی و آسید مرتضی ابطحی
نویسندگان سایت تورجان
http://tourjan.com/
در ضمن بهتون پیشنهاد میکنم حتما یه سری به سایت یاران صدر بزنید
http://www.yaranesadr.ir/
یا حق

فهیمه گفت...

راستی اجازه این مطلبو با حفظ نام نویسنده توی سرزمین بی آب و علفم نقل کردم!

ناشناس گفت...

ما هم 12 سالی هست مهمان حوزه ایم و البته ...بگذریم ...دلمان پُر است بزرگوار ..... بگذریم ....

منتظر گفت...

آی آی آِ
سلام گل گفتی بابا گل
خیلی حوزه کسانی چون ایشان را کم داره خیلی حتی یکی مثل ایشان حوزه امروزی ندارد منتظریم سید
یاعلی

BATELEH گفت...

az ajayeb boood

BATELEH گفت...

az ajayeb boood

عليرضا گفت...

سلام. خوب بود.
من هم يك طلبه‌ام كه مثل شما از خيلي مشكلات بيزارم. به وبلاگم سر بزني خوشحال ميشم.

افشین سلحشور گفت...

این اسمی که برای وبلاگتان انتخاب کرده اید نهایت خوش ذوقی ست.
خیلی خوشمان آمد! زنده باد.

خاطره گفت...

سلام . اولا به مقداد : که اتفاقا از شواهد پیداست که امام موسی صدر زنده و سالم و زندانهای لیبی اسیر است . دوما این مطلب شما در وبلاگ شارح لینک شد. سوما خوب می نویسید . باز هم درباره امام مظلوم مان بنویسید . مانا و سربلند باشید

مهدیه گفت...

سلام. زیبا و جالب بود. از آشنایی با شما خوشحالیم که شما هم از علاقمندان امام محرومان هستید

نیگن گفت...

سیگار میکشیدن؟!

ناشناس گفت...

سلام
ذوقتان سرشار
عشقتان وافر
سايه تان بر سر اسلام مستدام
عيدتان مبارك
علي يارتان
jfr

ناشناس گفت...

سلام
ذوقتان سرشار
عشقتان وافر
سايه تان بر سر اسلام مستدام
عيدتان مبارك
علي يارتان
jfr